zaterdag 9 juli 2011

We will rock you!

Onze kids zijn gek op muziek.
Van duplo blokjes maakte ze een toren en die was dan de gitaar. Helaas viel die al vrij snel uit elkaar.

Dus Mama nam wat papier en tekende een gitaar, die nog voordat ik hem op de stof kon leggen al in gebruik was genomen om op te "spelen".

Uiteindelijk lukte het om de gitaren te knippen, zonder vingertjes er tussen. Ze stonden de hele tijd naast de tafel te kijken. Is het nu bijna klaar? En nu dan? Nu? Mag ik al pakken?


En dit is het resultaat!




Aan beide gitaren zit een draagband, bij de roze een zwarte, die je op de foto niet goed ziet.

En ik werd direct getrakteerd op een heus rock-concert met dans en gezang van mijn kids. ;)

Daar doe ik het voor! ;)


Een heel fijn weekend!

Liefs, Anna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten